Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '12

 
Kategori
Şiir
 

Sesler (im)

Sesler (im)
 

-bu aşk tad vermez olmuştu bana da

birgün bitecekdi nasıl olsa

çoktan hazırlanmıştım yokluğuna

sen kararını vermişsin

''yalvarmak''  da olmaz bundan sonra.

beni düşünme

üstesinden gelebilirim

rengarenk bir dünya var dışarda.. değil mi..!

her sabah

yeni bir güneş doğar insana

hayat güzel

her anını yaşamalıyız doya doya..

pekala, vakit gelmiş

artık gitmeliyiz sanırım

sen kendi yoluna

ben ise ; ayrılık kutlamaya, eğlenceli bir meyhaneye.

( iç ses )

sana yalan söyledim..!

renksiz bir yaşam, gri bir oda

cezaevi gibi gökyüzünün sonsuzluğu

soğuk ıssız

gözlerim dolaşıyor boşlukta çaresizce .

duygularım mı..!

duygularım şu an en ağır işkenceler altında sorguda

az sonra yargılanmak için çıkacaklar  vicdanımın karşısına..

yaşanılan anıları süreceğim delil olarak

yetmeyecek..! kurtaramayacak..!

acıya yine müebbet yiyecek kalbim

yine müebbet..!

 

 

 

Yasal Serseri 

 
Toplam blog
: 27
: 606
Kayıt tarihi
: 03.10.10
 
 

En çok kullandığım kelimeler; boşver, farketmez ve sen bilirsin'dir! Denizi, kumsalı, rakıyı, şar..