Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '17

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Sesli Şeker Ölçme cihazı

Sesli Şeker Ölçme cihazı
 

Salih Arıkan


Ben Şekerimi ölçtürmek için adam mı arayacağım. Değerli arkadaşlar. Ben görme engelli şeker hastasıyım çoklu engelliyim.  Devlet şeker ölçüm cihazını ve çubuklarını karşılıyor. Ne yazık ki karşılanan cihaz sesli uyarı sistemi olmadığı için ben şekerimi ölçemiyorum. Piyasada şeker ölçen sesli uyarı sistemleri olan cihazlar var. Devlet sesli ölçüm cihazı Sosyal Güvenlik kapsamına alırsa şeker hastası görmeyenler kimseye muhtaç olmadan şekerlerini ölçerler.  Herkesten kamuoyu oluşturmada destek bekliyorum.

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..