Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Sesli Sinyalizasyon

Sesli Sinyalizasyon
 

Salih Arıkan


Epeydir belediyeyle yazışıyorduk. Basmane’de sürekli gelip geçtiğim yaya geçit’ine sesli uyarı sistemi takılmış. Bu gün sabah iyice dinledim. Araçlar geçerken. Tık tık diyor. Yayalar geçerken tıklama sesleri hızlanıyor. Bu gün öğlen kimsenin yardımı olmadan karşıdan karşıya geçtim.

Bu biz görmeyenler için çok önemli. Işık yanıyor siz ışığa bakarak geçiyorsunuz. Ben görmüyorum ve birilerinden sadece ışık sesli olmadığı için yardım istiyordum. Bu gün sabah test edince öğleden sonra ilk defa kimsenin yardımı olmadan karşıdan karşıya geçtim. Duymayacağım. Ağabey beni karşıdan karşıya geçirir misin diye birilerini aramayacağım. Karşıdan karşıya geçirenlerden bitmek tükenmek bilmeyen soruları duymayacağım.

Emeği geçenlere teşekkür ederim. Görmeyenlere uyarı. Ben belediyeyle yazışırken şöyle bir yanıt gelmişti. Sürekli gelip geçtiğiniz caddeleri yazınız sistemi kuralım demişlerdi. Ben de yazınca bu gün ilk defa karşıdan karşıya geçtim. Sizler de sürekli karşıdan karşıya geçtiğiniz yaya geçitlerini büyük şehir belediyesine yazın. Tekrar emeği geçenlere teşekkür ederim.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..