Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '12

 
Kategori
Şiir
 

Sessiz, ıssız bir yer

Sessiz, ıssız bir yer
 

Resim lela Rapçak


Gönül sen beni dinlemiyorsun neden,

Boynum bükük kaldı, hep senden,

Senle aynı candan, aynı tenden aynı bedenden,

Gel eğriyi atalım, doğruyu bulalım,

Neden sen ayrı telden, ben gayrı telden..!  

*

Gönül yemin benden, kasem senden,

Bize ne elden, bize ne gün yelinden,

Gel gidelim biz bu ellerden,

Öyle bir yer ki sessiz,ıssız,kimsesiz,

Neden sen ayrı telden, ben gayrı telden..!

*

Gönül biz anlamayız baykuşların dilinden,

Bülbül gül için neler çekti dikenlerden,

Artık haber bekleme kara yelden,

Beni dinle, gel gidelim bu ellerden,

Neden sen ayrı telden ben gayrı telden..!

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..