Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Sessiz çığlık

Ne zaman akşamın yalnızlığına tutunsam
Solmuş bir gül yaprağı olur tenin
Uzun kirpiklerinde bir çiğ tanesi hüzün
Ve ellerinin sıcağında eridiğim geceler
Bir ayrılığı gizler karanlık
Bir çığ büyür dilimin ucunda
Ve bildiğim en uzun cümle;
Seni Seviyorum

Sensizliğin bana en yakıştığı bu gece
Yıldızlarla sırdaş
Ve konuşamadığım tüm bildiklerimsin sen
Ve aşk aslında onlardan ibaret
Söyleyemediklerimin en güzeli;
Seni Seviyorum

En güzel anı her gecenin
Bir yıldız uyanır ta derinden
Bir çölde serap olur gözlerin
Ayrılık inceden bir sızıdır
Ve denizin bildiği tek şarkı;
Seni Seviyorum

Uyku kokan lacivert bir gecesin
Ağır göz kapaklarımda
Bir gurbet var şuramda
Bir celsede yaşlanmak
Ve ellerine gömüldüğümde
Uyumak gibisin
Saatlerce sayıklamak;
Seni Seviyorum

Sana yazılmış bir şiir dudaklarımda
Gürültüyü bekleyen kar yığınısın
Bir ayrılık bestesidir adımların
Bir çocuk çığlığı yıldızlardan duyulur
Susmak gibisin
Gözlerimle;
Seni Seviyorum

Kimin için yağsa yağmur
Ben ıslanırım kaybolduğum gözlerinde
Şimdi yalnızlığı fısıldasa rüzgar
İç çekerim, duymazsın;
Seni Seviyorum

Sessiz bir çığlıktır yalnızlık
Ve karanlıkla dertleşmek küçük harflerle
Bir yüreğe rehin düşmektir bela
Kırmızı bir bültendir siluetin
Kaf Dağı uzak mıdır?
Oradan bağırsam sana;
Seni Seviyorum

Diğer şiirleri…

 
Toplam blog
: 290
: 2581
Kayıt tarihi
: 15.06.06
 
 

Kimya Yüksek Mühendisi. Sporsever ve edebiyat aşığı. Periyodik tablo, T cetvel..