Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Sessiz Çığlık

Mağrur bir bestenin cümlelerini oluşturdu,
Gidişin içimdeki Şehirde.
Kulağımda bilindik bir cümlelnin acısı.
Duymazlıktan da gelsem,
Kulaklarımı da tıkasam,
Beynimin en ücra köşelerinde bile yankılanıyordu hala.
Gidiyorum diyordu o hazin ses.
Titrekte olsa,
Ağlamaklı da olsa,
Karar vermişti artık.
"Gidiyorum" diye fısıldıyordu kulağıma.
Hani bir kağıdı buruşturup atarsınız ya sokağa
Yüreğim bir anda öle bir acıyla savruldu
Rüzgarın da etkisiyle,
Oradan oraya.
Yolunu kaybetmiş bir küçük çocuğun
"Anne" diye ağlayışı gibi
Bir ağlamak düğümlendi önce boğazıma,
Sonra hıçkırıklarla birlikte bir haykırış sardı tüm bedenimi.
Artık düşüncelerime anlam veremiyordum
Karmakarışıktı herşey..
Hatıralar kalacaktı bir tek geriye.
Ve Sen gitmiş olacaktın.
Soğuk ve kuru bir ayazın tam ortasında,
Beni öylece bırakıp gitmiş..

Yusuf Sezgin AYBEY
 
Toplam blog
: 74
: 579
Kayıt tarihi
: 29.06.09
 
 

1987 Muğla doğulmluyum. İlk ve orta öğretimimi yine aynı şehirde tamamladım. Şu anda Akdeniz Ünivers..