Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Sessiz-çığlık

Sessiz-çığlık
 

Yüksel Selen (sessiz-çığlık)


Sanat ki; bir Milletin, en hayatî damarı!

Sanatçı da diyelim, kandaki alyuvarı!

*

Sanat ki, insanlığa hayat verir can verir.

Medeniyet dediğin sanatıyla yükselir!

*

Sanatıyla gönlümde yükseldi Yüksel Selen.

Yüzündeki tebessüm demek kalbinden gelen!

*

Sesi, tarzı, duruşu, gözümde örnek insan!

Hayal değil inanın, burada ayan beyan!

*

Pürdikkat dinliyorum dalmışım ufuklara!

Sanki yeniden kanar içimdeki o yara!

*

Ufuktan çıkar gelir; gelir karşımda durur!

Yaptığım hataları bir bir yüzüme vurur!

*

Hatalarım; yüzleşmek; hazır değilim buna!

Hayatım zindan oldu, kör bir inat uğruna!

*

Hayat bu; gün gibidir; gece varır sabaha!

Umut varlıktan iyi, bir umudum var daha!

*

Size gönülden selam, sevgili “sessiz-çığlık”

Tanrıdan diliyorum, size mutluluk , sağlık

*

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..