Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '13

 
Kategori
Deneme
 

Sessiz Düşüncelerim...

Bilemediğin, belki de hiçbir zaman bilemeceğin cümleler yazıyorum sana.Hayatımızda kaç kere birileri için böylesine içten derin cümleler kurabilir hayatında ya da kaç kere ölesiye sever ölür de bir tarafı yaşamak için delicesine mücadele verir kimbilir?

Neler yaşayacağız bilmiyorum. Gelişinin belki de gidişi olacak... Gidişlerinin gelişi gibi... Sever misin? Yorar mısın? Kadere inanmazsın bilirim ama... Kaderimizdeki acıları bölüşebilir misin benimle... İddam yok en iyi sevenim diye ama... Seni herkesten çok severim kendimce... Her halinle kendine katıcaksan seveceksin beni... Her halinle... Bir şarkı gibi dinlemekten sıkılmayacaksın... Aynı şarkı da olsa yeni bir şarkı gibi dinleyebilecek gücün olacak yüreğinde...

Doğum günümdeki çocuksu neşem... Ölüm anındaki hüzünlü anım senle bütünleşmeli... Kısacası... Hayattaki kaynak gibi olmalısın... Her şekilde beni doyuran... Sanma ki bunları isterken ben öylece kalacam... Sen verdikçe ben kendimde seninle olucam... Belki karşılaşmamız bir raslantıydı hayatımızda... Kabul hoş ya da nahoş...

Bu seni masumca sevmeme engel değil di...

Tanımadan sevmek kilometrecelerce bir insanın hayalini kurmak sanırım... Asrın masallarında gerçek olurdu hayelden çıkıp...

Hayatın içinde süprizlerinde yılmış, yıkılmış bir zamanın kollarında yakaladın beni öylece...

Ama sanma ki bu senin de başına gelebilir insan bir kere sevdiği gibi bir kere böylesine düşer hayattan... Korkma onurla kalkanlardanım ben... Eğer bir yanlışsa bu kabul... Hayatımdaki en güzel yanlışı yaptım... Ceza ve bir bedeli varsa ödedim ve ödemekteyim hala... Çoğu zaman bu konudaki düşüncelerin yaralardı yüreğimi... İnatcıyım bilirsin neyse doğru yüreğimde... Sende yansıdı zamanla... Sen hala aynı duygularda asılı mı kaldın?

Çoğu zaman hayatımı çaldı derdin zamanlarımızda...  Eğer gerçekten çaldıysam bağışla... Benimkilerden çok daha acı vermemiştir umarım sana...

Oysaki benim olmasını istediğim ellerinin başkalarının ellerinde olmasını istemediğimden di...

Ben kalan olmak istiyorum... Sense giden olmaya ceseretli...

Şimdi çıkacağım(ız) bu yolda eksik olan cümlelerimi tamamlayabileceğiz mi birlikte bu yolda... Noktalarımı olacağız hayatın yoksa birbirimizin hayatında binlerce üç nokta ve virgüllerin...


 

 

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..