Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '16

 
Kategori
Şiir
 

Sessiz geceler

Sonraki günler hep bekledim seni,
Belki fikrin değişir diye,
Çok istedim gelmeni,
Gelmedin.
Sen gittin,
Ben de bekledim.
Yıllarca sürdü bu bekleyiş.
Yoldan geçenlere sana rastlamak duygusuyla baktım hep,
Adın aşktı senin,
Başka bir ihtimal yoktu.
Sessiz gecelerde, sensizlik ihtimali çok acıttı kalbimi.
Gözlerim aradı seni ama yoktun.
Belki yalnızdın,
Belki başka biri vardı hayatında,
Bilemedim..
Seni bıraktığım ilk günkü gibi özlemin,kokun,hasretin..
Sevgilim sen, benim en güzel, en özel ihtimalim..//Dokunulmamış Sevdalar..
 
Toplam blog
: 37
: 96
Kayıt tarihi
: 05.03.16
 
 

"Dokunulmamış Sevdalar" ve"Vedasız Ayrılıklar" kitaplarının yazarı..Turizm- İşletme mezunu..Diksi..