Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Hikmetullah Yetkin Gazeteci Yazar

http://blog.milliyet.com.tr/hikmetullahyetkin

07 Şubat '13

 
Kategori
Kitap
 

Sessiz Gecelerde Suskun Çığlıklar

Sessiz Gecelerde Suskun Çığlıklar
 

Hikmetullah Yetkin'in ilk eseri (Roman)


Bence herkes yaşamak ister. Bu söz sizlere bir anlam kazandırıyor mu? İlk cümlede bir hayatın ne kadar güzel olduğunu söyler… O halde biz de katılalım! Bu kitap benim ilk göz ağrım. Beklide sizlere tuhaf gelecek ama ilk kez sevdim. Hem de çok sevdim neyi mi? tabiî ki kitabı nasıl bir bayana âşık olursunuz ya… İşte bende kitaba âşık oldum. Kitapta insanların ne kadar tuhaf olduklarını ve menfaatçi olunduklarını okuyacaksınız. İnsanlar para için kendilerini satarlar. Her neyse… Kitapta kendinize ait bir duygu ve düşünce bulacaksınız.
Belirli ulusal gazetelerde köşe yazarlığı yaptım daha sonra da zaten kovuldum. Niye mi! bede bilemiyorum. Maaşıma zam yaptı ve işten kovdu. Kovmasaydı şu an bunları yazamazdım.

Her neyse üniversiteye gittim oradan da dayanamayıp ikinci senede dondurdum. Gerçi orada da dayanamayıp ağzımı açtım. Dayak yedim, aman! Niye sormayın? Çünkü: suskun romancı susmayan romancı oldum. Ne yatacak yerim kaldı nede bir şey işte… Çektiğim acıları yazdım. Ya bazı yazarlar, kitabın önsözünde kitap içeriğini anlatırlar, bende anlatmak istemiyorum. Bunda geçelim! Okuldan geldikten sonra sınava hazırlandım. Halen hazırlanmaktayım bu gidişle ÖSYM benden bıkacak ve beni üniversiteye alacak.
“Kefeni giyene değil, kefeni giymeyene ölümü sor…”
Bu hayatın nasıl olduğuna karar veremedim bir türlü. En çok istediğim kitaplarla uğraşmak ve bol yazı yazmak. Umarım beni çok

iyi anlarısınız insanlar, hata yaparak öğrenirler. Bende bir gün öğreneceğime eminim. Yaptığımız tüm hatalardan dolayı sizlerden özür diliyorum. Umarım ilk eserimi beğenirsiniz. Saygılarımla…  

 
Toplam blog
: 115
: 984
Kayıt tarihi
: 15.10.12
 
 

Susmak en iyi cevap olsa gerek. Basitin yorumu, ağırın taşını sayar sadece...  Hikmetullah Yetkin..