Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sessiz hikaye-4

Sessiz hikaye-4
 

alinti...?nerden olacak, net'den.


Kavak ve Kabağın hikayesi gayet anlamlı. Kaç kez kabal olduk yada kaçıncı kabaklığımızdan sonra kavak olabildik. Çoğumuz, belkide hiç bir zaman kavak olamaycağız...

Ben bu hikayelere yorum yapmak istemiyorum. MB de yorum yapmayınca yayınlamıyor. Aslında yorum değil, kendinizden birşeyler katın diyor.

İyide biz hala kabağız hele bir kavak olalım, ozaman ne katkılar yapar, katıksız yazılara ne yorumlar katarız.

Bütün bir amacımız sadece kendimizi kanıtlayabilmek galiba. Aslında biz zaten kanıtlanmışız ve varız.

Ne demiş?

"Düşünüyorum, öyle ise varım." Kim demiş?

Düşünüyorum,

Düşünüyorum,

Düşünüyorum,

Öyle ise bende varım ama kabak da vardı...(nbr)

"Kavak Ağacı ile Kabak

Ulu bir kavak ağacının yanında bir kabak filizi boy göstermiş. Bahar ilerledikçe bitki kavak ağacına sarılarak yükselmeye başlamış. Yağmurların ve güneşin etkisiyle müthiş bir hızla büyümüş ve neredeyse kavak ağacı ile aynı boya gelmiş. Bir gün dayanamayıp sormuş kavağa:
-Sen kaç ayda bu hale geldin ağaç?
-On yılda, demiş kavak.
-On yılda mı? Diye gülmüş ve çiçeklerini sallamış kabak.
-Ben neredeyse iki ayda seninle aynı boya geldim bak!
-Doğru, demiş kavak.
Günler günleri kovalamış ve sonbaharın ilk rüzgârları başladığında kabak üşümeye sonra yapraklarını düşürmeye, soğuklar arttıkça da aşağıya doğru inmeye başlamış. Sormuş endişeyle kavağa:
-Neler oluyor bana ağaç?
-Ölüyorsun, demiş kavak.
-Niçin?
-Benim on yılda geldiğim yere, iki ayda gelmeye çalıştığın için. "

"Ders: Çalışmadan emek harcamadan gelinen nokta başarı sayılmaz. Kolay kazanılan, kolay kaybedilir. Her işte alın teri ve emek şarttır."

demek ki başarı; alınteri ve çaba imiş.:)

 
Toplam blog
: 16
: 804
Kayıt tarihi
: 15.03.09
 
 

10/09/1976 Rize/ Çayeli doğumluyum. Liseyi bittirdim, üniversiteyi terkettim. Eleman olarak çalış..