Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Sessiz isyanın yansımaları (2)

Ah be gülüm! Ah! Yine! Yine sabahladım bu gece! 

Üç gün oldu be gülüm üç gün! 

Görünmeyeli gül yüzün! 

Sabah 5’de gelip, 8’de işe gidersen. Ne zaman görecek çocukların seni? 

Hadi vaz geçtim ben, benden! İsyanı gömdüm yeniden! Bilmem artık neden? Belki sabırdan! Belki de iyi niyetten. 

Hatırlıyor musun? 

Bu şehre gelirken, söz vermiştin. Hani söz vermiştin ya! 

Vaktinde gelip, ailece birlikte olacaktık yeniden. Bari yüzünü çocuklardan esirgemesen. 

Büyük oğlan isyankâr oldu iyiden. Hiç anlamıyor ne sözden, ne de tekdirden! 

Benim isyanlarım yetmedi gibi, bir de onun uğraş derdinlen. 

Telefon ettiler, bu gün kreşten, küçük yanıyormuş ateşten. 

Doktor, ilaç, şurup derken, düşürdüm ateşi ama bende geçtim benden. 

Telefonun cevap vermedi, dışardaymışsın öğrendim sekreterinden. 

Biz bakarız, sen üzülme, git işine dediler. Allah razı olsun kreşteki öğretmenlerden. 

Çaresiz koştum işe yeniden. Hüzünlü ve çaresiz. Anlatamadım ki sana yaşadıklarımı! 

Anlatamadım ki! 

Şimdi kızacaksın tahminen! Amma param da suyunu çekti iyiden. 

Aslında hiç fuzuli masrafım da yokken! Anlayamadım ki bitti neden? 

Üst Kattaki komşunun da eşi kaza geçirmiş, adamcağız ölüverdi aniden! 

Bu gece hem çocukla ilgilen, hem de onlara gittim kısa bir süreylen. 

Gelseydin! 

Hiç değilse, çocuğu sana bırakıp, daha rahat ilgilenebilirdim insanların derdiylen. 

Neyse! Oldu artık! Çaresizliği eş edindim, haliylen!

Çocuk iyi, şükür ilaçlar, ıslak çarşaflara sar derken, ateş düştü daha iyi gündüzden. 

Düşündüm! 

Üzüldüm! 

Sonra! Oluruna bırak dedim, kendi kendime. 

Bakalım! Ne zaman bitecek bu çile? 

Hafta sonu geleceklermiş bize ablanla, enişten. 

Seni de aramışlar ama bulamamışlar benim gibi aynen. 

İyi oldu, gelsinler de konuşuruz belki, bu halin neden? 

Çocuklarda yüzünü görürler bari bahaneylen!

Görüşebilmek dileğimlen. 

UMARIM! 

Eşin (Hatırlayabilirsen) 

Ayşen Arslangiray 

Tarih: belirsiz. 

 
Toplam blog
: 533
: 1375
Kayıt tarihi
: 14.11.10
 
 

Aydoğdu; kızgın güneşinde Ağustos'un, sararmıştı altın sarısı başaklar. Kırlangıçların göç dansın..