Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Sessiz isyanın yansımaları (4)

İSYAN!

Yeter!

Yeter!

Artık yeter!

Yeter! Anlasana!

Bu kaçıncı mektup? Bir zahmet açıp da okusana!

İsyanım kendime! Değil ki yalnız sana!

Bilemedim ki? Bilemedim? Neden katlanıyorum hala?

Her gece! Geceler boyunca bekliyorum boşuna!

Tükendi gitti gençliğim, yükledim yalnız geçen yıllara,

Baksam şimdi ardıma!

Yıkılmış hayaller, beklentisi bitmiş umutlar! Nafile sevda!

Çocuklar!

Biri üniversite de, diğeri lise de okumaktalar,

Ne kadar emek verdin ki? Onlara!

Söylesene! Hadi söyle bana!

Yalnızca hata öğrettiğin hata! Yarın aynını yapacaklar onlar da!

Yazık ki acırım elkızlarına!

Geç gelmeler hala devam da!

Şimdi anlatsam insanlara!

Kim inanacak ki bana?

Hiç anlatmadım ki! Şikâyet etmedim ki!

Yüzümde hep bir yalancı maske ile gezdim ki!

Anlamıyorsun! Israrcısın anlamamak da!

Hani derler ya! En son karısı duyar ya!

İnanmak istemiyorum anlatılanlara!

Bir de dadanmışsın kumara!

Tebrik ederim. Bravo valla!

İki kuruşu denkleyelim diye çabalayalım yıllarca!

Ohhh!! Aman ne ala!

İnan ki, artık sabır edecek halim de kalmadı!

Dirençli kadınım ben! Yoksa nasıl dayanırdım yıllarca!

Kararlıyım! Kendime acımamaya!

Değmiyor gözyaşlarımı boşu boşuna akıtmaya!

AH! Babam’ ’Kızım kadın evini terk etmez asla’’

Dememiş olmasaydı! Çoktan kaybetmiştin bizi ya!

Dua et babacığıma.

Bekledim, bekliyorum! Direniyorum!

Bakalım ne zamana kadar sürecek bu umarsızlığın daha!

‘’SON PİŞMANLIK FAYDA ETMEZ’’ Diyorum sana!

Bekleme başkaca uyarı da!

Eşin( Galiba! Artık emin değilim ona da ya!)

Tarih: belirsiz


Ayşen Arslangiray 

I.Bölüm: http://blog.milliyet.com.tr/Sessiz_isyanın_yansımaları_1_/Blog/?BlogNo=303402

II.Bölüm:http://blog.milliyet.com.tr/Sessiz_isyanın_yansımaları_2_/Blog/?BlogNo=303756

III.Bölüm:http://blog.milliyet.com.tr/Sessiz_isyanın_yansımaları_3_Sitem_/Blog/?BlogNo=304223 

 
Toplam blog
: 533
: 1375
Kayıt tarihi
: 14.11.10
 
 

Aydoğdu; kızgın güneşinde Ağustos'un, sararmıştı altın sarısı başaklar. Kırlangıçların göç dansın..