Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '15

 
Kategori
Güncel
 

Sessiz ve bir o kadar beter "karanlık"tı gece

Sessiz ve bir o kadar beter "karanlık"tı gece
 

düşünceler idam edilemez, büyüyüm de babam bana idam alacak dedirtmeyin bebelere !


onlar 6 mayıs'ta

ben her 6 mayıs'ta

onlar bir kez

ben ve bizler bin kez asılıyoruz.

giderken eyvallah dedi

güle güle dedim gülümsedi

gülüm-se-dim

** acı da inadına gülümsermiş **

'' bir doğmaya meydan oku, korkunu kullan,bir damla gözyaşı akıt,haritayı incele,hainlerle hesaplaş.ağırlığını hakkıyla taşı.biraz daha mücadele et.sevdiğini bir daha söyle.sınırlarını aş. '' Malcom X

SESSİZ VE BİR O KADAR BETER KARANLIKTI GECE

!!

beterdi  karanlığın karası

vurunca gecenin yüzüne ışığın

sessizliği bölüyordu gül kokan nefesin

gül-gül-gülümsüyordu

yüreğin, desem de

yanmıyor muydu hiç

korkmuyor muydu

nasıl bir yürek taşıyor-(dunuz)

ben bile bölüm bölüm bölünürken böğrümden

SEN haydi EYVALLAH arkadaşlar ,hakkınızı helal edin dedin

arkandan önce Yusuf sonra Hüseyin

HOŞÇA kalın arkadaşlar dedi

gidişinizi,koğuştan çıkışınızı bildiren

yanıp yanıp sönen çakmak

yandığına ağlamadı mı?

o yer, o zindan

o demir kapılar

demir kapıların süngüsü

utanmadı mı ?

ar-lan-ma-dı MI !!

hey gidinin dünyası

gardiyan Nafiz ve Mehmet dayı ''olmaz olmaz!

böyle GÜL-ER-EK gidilmez ki deyip ağlarken

sen nasıl gittin

nasıl gittin de

hem de gülümsedin

biliyor musun ?

her gülüşünün her anına güller dikiyorum

kokusunu çekiyorum içime

seni çok seviyorum be

DENİZ !

çok seviyorum be

YUSUF !

çok seviyorum be

HÜSEYİN !

sizi SEViyorUM BE !

*

*

ulucanlar da o gece binlerce DENİZ doğdu

doğum tarihim 6 mayıs 1972

küçük harflerle konuşun

uyandırmayın !

şimdi uyuttum sessizliğimi

hadin eyvallah !

** bütün çocukların adını DENİZ koydum, adımı DENİZ koydum ne seyretmeye yoruldum ne de

koklamaya ...***

*  düşünceler idam edilemez, büyüyüm de babam bana idam alacak dedirtmeyin bebelere !

  ** anca konuşabildi içim anca suskunluğu bozuldu gönlümün , tutulup kalıyorum her geçen sene de ,daha fazla insan yanım daha ağır basıyor, insansızlık, insafsızlıklar arasında !

 

 

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..