Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '12

 
Kategori
Güncel
 

Sessiz ve Güzel Ülkem

Sessiz ve Güzel Ülkem
 

Bir kolum felç...

Yerinden oynatamıyorum...

Gözlerimin önünde buğu, bir görüyor bir görmüyorum....

Saçlarım uzamıyor artık... Tarasamda birşeye benzemez...

Bütün elbiselerimi sattım biraz eski püskü üzerimdekiler...

Nereye dokunsam elim yanıyor...

Kimi öpsem ölüyor...

Yürüyebiliyorum çok şükür...

Ama uyurken komşularımın tırnaklarımı çektiğini hissediyorum...

Midem bulanıyor, bir yanı aç bir yanı tok...

Kalbimde bir delik.. kanım çekliyor biliyorum...

Çırılçıplak kalmış hücrelerim, kimsenin umrunda değil...

Kalkıyor bir namaz kılıyorum...

Akışına kapılıyorum hayatın....

Küreselleşmenin çarklarına sıkışmış...

Din kardeşleri kendine silah doğrultur olmuş...

Medyası teşhirci, insanı cani olmuş...

Her gün bir mehmetin kanı akan gözyaşlarından...

Zengin ve fakir arası mide bulandıran uçurum...

Komşuları sınırlarını delik deşik etmiş...

Bir zamanlar koşarken şimdi yürüdüğüne şükreden...

Ormanları yok edilip dağları delik deşik olan...

Ve doğusu kan ağlayan...

sessiz ve güzel ülkem:( 

 
Toplam blog
: 54
: 836
Kayıt tarihi
: 28.07.11
 
 

Koca dünyanın küçük insanı... Duygularını darağacına defalarca tırmandırmış adam... Her gün ayrı bir..