Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Sessiz ve kimsesiz gitmek ölüme

Sessiz ve kimsesiz gitmek ölüme
 

- Her gün ölümü düşünmek insanın gururunu kırıyor.

- Eğer insanın hayatında yaptıklarından pişman olduğu şeyler çok değilse yaşamı tatsız geçmiş demektir.

- Günde 10 dakikadan fazla gülen erkeklerin seks gücünün yüksek olduğu belirlenmiştir. Onun için kadınlar çok gülen erkekleri seçiyorlar.

- 2008 yılı demek benim 58 yaşımı bitirmem demek. 58 sene yaşayan bir insan neler neler öğrenmiştir kimbilir.

Tecrübeli bir adam olmuştur. Başkada bir şey olmamıştır. Çamur zaman içinde sadece kurur.

- Ayak sesleri , parmak izleri gibidir. Hiçbiri birbirine benzemez. Ben ayak sesi dinleyerek büyüdüm. Hiç yanılmam. Koridorda bir ayak sesi duydum mu nasıl birinin geldiğini hemen anlarım. Evet işte böyle anlarım.

- Çok zengin insanlar, çok parası olan insanlar, çok malı mülkü olan insanlar, beni kıskanacak bir şeylerim olduğuna inanabilirler mi?

- Madem hidayet Allah' dandır, insan niçin mesul olsun.

- Ben 58 yaşında sevgiyi öğrenmek için bir kitap aldım. İlk sayfasında “sevgi öğrenilir” diye yazıyordu. Sevgiyi küçükten başlarlar öğretmeye diyordu.

- “her şey bitti” demek için zamanın durması gerekir. Zaman var ise korkma güzelim. Zaman durmadıkça hiçbir şey bitmez. Zaman durmaz ise son yoktur, baş yoktur, bitende yoktur, başlayan da yoktur.

- Dayak yediğim zaman, sinirlendiğim zaman, kahrolası dünyada beni kahrettikleri zaman, şiddetle sevişmek istiyorum. Cinselliği, egemen güçlerin gösterisi olarak görüyorum.

- Sessiz ve kimsesiz, kimseyi ağlatmadan, üzmeden, yavaşça geldiğim gibi sessiz ve kimsesiz gitmek istiyorum.

 
Toplam blog
: 115
: 1244
Kayıt tarihi
: 17.07.06
 
 

Tek düşüncem yaşadığım dünyayı nasıl yorumladığımı başkalarının bilmesidir. Aslında yorumun özünde t..