Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Sessiz

Dün

Bir tepeye tırmandım

Şöyle bir dolandım hayatta

Önümde kuş sesleri

Yanımda

Ve arkamda

Yukarısı mavi, önüm yeşil ve sarı

Yer kum rengi

Öyle farklı bir his ki bu

Tıpkı sessizlik gibi

Bambaşka



Dünyadan döneli beri

Dünya dönüp dursa da

Sen bir ben gibi

Sırtından kurulmuşçasına yaşarken

Ben gönül misali

Yaşıyorum

İstediğim boyutta

Ve biçimsizce

Ve fütursuzca

Nefeslerimi saymadan

Günlere dem vurmadan

Tıpkı ben gibi



Seni sevmiyorum desem

Tabi ki yalan

Ancak

Sahici aşk benimkisi

Bana olan

Beni seven

Sahici aşk benimkisi



Sessiz geminin

Sessiz yolcuları

Ne kadar derinlere açılabilsek dahi

Geminin batmama şansı

Belki de batma şansına eşit

Kimbilir

Evet gemi battığında bir gün

Hayat yeniden

Ve nerede

Ve niye

Başlayacak

Hani başladığında o zaman

Cennette miyim

Yoksa cehennemde mi güneşleniyorum

Kimbilir



Aşktı nefesimi çözen

Boğulmuşçasına beni öldüren

O kadar büyük bir acı ki

Burnumda tüttü

Sevişemediğim kadın

Yazıktır dedi bana

Fırsatsızsın

Çarem neydi söyle bana

Çare yok ben öldüm

O kadar çok sevdim ki beni

Sana yer yok



Ben sessiz geminin sessiz yolcusu

Sakin ve dingin hayatımda

Nefesim var

Emeğim var

Sevgim var

Acım var

Kaderim

Sevincim var

Övüncüm var

Ve ben yaşıyorum



Dün dünyadan düşeli

Gökyüzünden toprağa

Havadan suya

Ama her şey

Benim sessizimdi

Ve ben tüm bunlar arasında

Ayrıca sessiz

Hem de tam bir sessiz



By Eric Van Buyten

Bursa Sa: 05:45

Önemli Not: Şiir yazmayı özlemişim…
 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..