Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

yağmur yüklü bir bulutum

http://blog.milliyet.com.tr/gulyapragi

03 Şubat '09

 
Kategori
Deneme
 

Sessizim

Sessizim
 


Sessizliğimin ortasında ne fikrim var, ne zikrim, ne ismim var, ne cismim. Koskoca bir boşlukta kervanlar göç etmekte...

Burada mevsim ne yaz, ne de kış. Üşümüyorum.
Ne ağrı var, ne sızı. Ne dert var, ne keder, hissiyatsızlığım var sadece...

Yanmıyor eskisi kadar canım. Belkide ne hissettiğimi bilmememdendir.
Bilinmeyen bir hastalığım var sanki, sezdirmeden içten içe beni yiyip
bitiren. Görünürde iyiyim ama, içim eriyor ben fark etmeden. Hislerim ölüyor
birrr bir. Hücrelerim beni terk ediyor sanki, sessizce ve sinsice.

Beynim durmuş sanki, benim için akmayan zaman gibi. Çaresiz de değilim, güçsüz de, yalnız da değilim, yıkılmış ta. Sadece sessizim...

Kimseye ne kinim var, ne de kızgınlığım. Ne bedduam var, ne de ahım.

Tüm sitemim kendime, koşulsuz sevmelere.


Kimseye zararım yoktur. Hırçın dalga da benim, deli rüzgar da. Aşk ta benim, sevda da.

Hepsini yaşadım en ucunda.

Şu an sessizim, tek sesim elimdeki kalemim...


 
Toplam blog
: 6
: 1359
Kayıt tarihi
: 16.09.08
 
 

Bazen kendimi bu dünyaya ait hissetmesem de çok yalın bir kadınım... Herkes gibi. Tek kötü tarafım k..