Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Sessizliğim bir çığlıktı...

Sessizliğim bir çığlıktı, hepiniz mi sağırdınız?...

Dağılan parçalarımı toplamaya çalıştım. Kaybolan inançlarımı getirmeye, biten umutlarımın yerine yenilerini koymaya çalıştım. Güçsüzlüğümü saklamak için kendimden, çabaladım var olan ve yok olan herşeye dair. Vazgeçtim gidenlerden, bitenlerden...Geçmişteki umutlarımdan, gerçekleşmeyen ya da yarım kalan hayallerimden, kaybolanlardan umudumu kestim. Yenilerini eklemeye çalıştım hayata, yenilenmek istedim, 'hayat ben bitmedim daha'diyebilmek için. Güzel olana inandır beni, sevgiye, doğruya inandır. Ben daha bitmedim ki...
Sevdiklerimden gelen her çığlık, bir sessizlik oldu içimde.Onların her çığlığında kendime kaldım.Biraz daha tek başıma, kendimle boğuştum.Yorulduğumu hissettim tam tutmak üzereyken ellerinden.Yorulmaktan bıkkınlığımı hissettim.
Bir köşeye çekildim, dünyayı izlemeye başladım.Sessizdim köşemde de, içimdeydi tüm çığlıklarım aslında.Bütün umutlarım, hayallerim, inandıklarım, duymak ve anlamak için yorulduklarım, uykusuz gecelerim, gözlerimde birikipte akamayan gözyaşlarım;hepiniz mi sağırdınız?...Gülen yüzümde, seven gözlerimde tuttunda ellerimden;öfkemde, kızgınlığımda nerde ellerin?Sana ihtiyaç duyduğum en zor zamanlarım, o zor zamanlarım senden geldi bana, yanımda olmayışın ne acıdır bilemezsin...
Kendi kahroluşlarımla büyüyorum.Bilmiyorum büyümekle mi bitecek ömür...En azından derinden yaralayamıyor artık verdiklerin, aldıkların...Alıştı yürek, benimsedim senden gelecek olanları.İyiyi de kötüyüde...
İnançları, umutları, hayalleri, sevgileri ve kendimi sana teslim etmenin zamanı mı geldi gerçekten?Boşa mı bitmedim çabalarım, hayat?Yenilgi mi kabul edilmesi gereken?
Hayat inandıklarım değilde sen mi temizleyeceksin ruhu mu?...
Bitmek istemiyorum, birisi duysun, anlasın!Kendi gibi inansın, benim gibi o da bende hayat bulsun.

 
Toplam blog
: 15
: 886
Kayıt tarihi
: 16.06.08
 
 

1984 Trabzon doğumluyum. Üniversete mezunuyum.Hayatı sevmek istiyorum ve bunun için uğraşıyorum.....