Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Sessizlik, haksızlığa alkıştır!

Sessizlik, haksızlığa alkıştır!
 

en derinlerimiz...


Neden sessiz kalmalıyım? neden hayır dememeliyim? neden savunmamalıyım kendimi yada hak edeni??
Ben bu sorulara cevap bulamadım, yada sağlıklı cevabı bulamadım , yada bulduysam da beni tatmin etmedi, yakışmadı bende ki bene...

Susmak neden erdem bunu hala çözebilmiş değilim, benim kelebek şimdiden sorular soruyo üstüme üstüme geliyo, diyelim ki dalgınlıkla cevap vermedim ,
-Şedaaacıımmm (Sevdacığım çok hoş geliyo kulağıma , ama şimdilik) Şedaaacııım dinlemioşşşunnn mu?

Bu soru balyoz gibi inince beynimin orta yerine,
-yo yoooo dinliyorum tatlım pardon duyamadım şeklinde özürle konuya dönüyorum.

Verilen mesaj DUY BENİ, SANA SORUYORUM, CEVAP VER LÜTFEN...

Yada ses yükseldi birazcık , hemennn

-Şeedacııımmm yeden bayıyooşşunn.

-Özür dilerim , tatlım tamam sesimi kısıyorum şeklinde toparlanma görüntüleri ....

Yani kızım öğreniyor, karşı tarafta kim ne , neci olursa olsun NEDENNN HAYIRRR ? NİÇİN EVETTT ? Bu soruları uygun zemin ve uygun zamanda sorma hakkını görecek kendinde ve de umarım SORACAK...

Sessizlik biraz da pasiflik , becerisizlik, acizlik gibi geliyor bana. Kendini, duygularını ve düşüncelerini ifade edememek gibi algılıyorum cevapsızlığı...

Bu arada bazen sessizliğin en iyi cevap olduğunu da bilmeli kişi . Kimi anlarda hiçbir şey konuşmamak öylece sessiz kalmak derin anlamlar içeriyor...

 
Toplam blog
: 86
: 8215
Kayıt tarihi
: 07.10.07
 
 

Çocuk yetiştiriyorum dünyanın en zor, en güzel, en önemli işi değil mi? İşim bu. Vizyonum, Eğ..