Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Sessizlik istiyorum

Sessizlik istiyorum
 

Sessizlik istiyorum artık biraz

Bu keşmekeşin içinde kendi soluğumu duyamıyorum

Sesim duyulmuyor daha da kötüsü

Anlaşılmıyorum

Sessizlik istiyorum artık biraz

Bu sağır edici uğultu dinsin istiyorum

Rüzgârın fısıltısını işiteyim

Yaprakların hışırtısını…

Ama sahi unutmuşum

Siz nerden bilebilirsinizki bu dilekleri

Sizinkiydi değil mi yaşamak

Hani o donuk şehirlerdeki?

Hani önünüzü görmüyorsunuz ya koşuştururken

Geceleyin göğün fenerleri sönük ya

Gün güneş bilmeyen sokaklarınızın rengi

Ebedi soluk ya

Gücenmeyin ama

Ben sessizlik istiyorum artık

Susun biraz canım

Sakinlesin ortalık!

 
Toplam blog
: 103
: 459
Kayıt tarihi
: 11.07.07
 
 

Hayatta bir kez gittiğinde asla geri dönmeyecek üç şey zaman, sözcükler ve fırsat hayatta hiçbirzama..