Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '09

 
Kategori
Deneme
 

Sessizlik ve Sensizlik

Sessizlik ve Sensizlik
 

Bir sessizlik var içimde... Tarifi olmayan hoş, sessizliğin tarifi de olmaz ya sensizlik gibi bir şey...

Sensizliği tarif edebilsem sessizliğimede bir anlam yükleyebilicem...

Şimdi sensizliğimi ve sessizliğimi heybeme koymalıyım, taşımak için omuzlarımda... Ağırlıkları eşit olsun...
Benim için sessizlik eşit sensizlik şimdi...

Dışarısı gene karanlık ve sessiz bir de sensiz o yüzden sanırım gecelerle arkadaş olmam... Geceler sensiz ve sessiz... Özlemi anlatmak istiyorum, anlatılmıyor... Sensiz ve sessiz duygularımın duvarlara vuruşunun sesini dinliyorum... Bu gece çok uzun zamandır sayamadığım zamanlarımdan kalanlardayım...

Duvarlar aşınmış, duvarlar yıpranmış, duvarlar yosun tutmuş sensizliğime ve sessizliğime arkadaş olsun diye... Hani taşın kalbi yoktur derler, ama onuda yosun sarar misali...

Gelenler bile anlıyor şöyle bir dokunuyor yüreğe... Anlaşılıyor uzun zamandır ayak basılmamış yosunlara... Duvarlar arasında sızıntılar var. Sızıyor sızlıyor hala seviyorum, akmalıyım, akabilmeliyim... Sevgi suları birikmiş bir baraj gibiyim. Tüm gözyaşlarımı içimde toplayan... Baraj doldu, kapakları açmak lazım... Son bir kez açıyorum bu akşam sensiz ve sessiz...

Sözler birikmiş anlamı olmayan... Bir cümlede bile yerini doldurmayan... Geç kalınmışlıklarla yüklüyüm bu akşam... Kelimeler bile dökülemiyor bu ağırlıktan, ben gecenin sızmalarındayım... Yoruldum... Taşıyamıyorum ağır geliyor bu yük... Yürek ağır, yüreğim alışık bu ayrılıklara... Yürek taşıyor ben taşıyamıyorum...

Hani inebilecek bir durağım olsa... Bırakabilecek bir ambar hiç düşünmeden bırakacağım... Sormasalar ne zaman alırsın diye? Zor be! hem sensizliği hem sessizliği taşımak...

Hayatla lades oynadım ben hep aklımdasın... Bedeli ağır olur borcun ödemekten korkmuyorum... Ödeyebilecek zamanım var mı bilmiyorum... Sızlayan yara değil ki yürek... Kapanmıyor bir bantla, sarılmıyor ki sargı beziyle... Kapatsa kapatacağım, sarsa saracağım bilsem sızıntılarıma çare kapatacağım... Belki bir ay belki daha da az çıkaracak gene suyüzüne uçukpembe hayallerim gibi...

Satsan satılmıyor yürek bana göre paha biçilmez ama, yaralı değeri düşüyor... Hem kıyamıyorum zaten değeri yok verdim mi içindekileriyle istiyorlar... Viran belki ama güzelliğinden, sevgisinden ödün vermemiş, üflesen yıkılıcak ama sevda savaşlarında dimdik... Karşında cesur bir yürek olsa hala savaşacak kendiyle, düşünceleriyle... Ama nasıl savaşılır ki koca bir sessizlik ve sensizlik...

Sessizlik ve sensizlik hallerindeyim...

Biz seninle ödeşmiştik. Anlıyorum ki sen bana hala borçlusun hayat...

 

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..