Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Sessizlik

Hiç kimseyi hiçbir şeyi istemiyorum

İçimde anlam barındıran tek güzellik

Sessizlik istiyorum..

Sevginin özü doğa ağaç ve çiçekler.

 

Bunun dışında bu gezegende

Hiçbir şeyin anlamı yok.

Düşüncelerim ruhum ve bütün anlamlar

Sessizlikte şekilleniyor.

 

Bulutlar gibi hiç durmadan

Yenilenmek istiyorum.

Aşkla umut ve kavgayla

Her an yeniden doğmak.

 

Düşüncenin sınırsızlığında

Kâinatın fısıltılarını sessizlikte duyuyorum.

Bu kısa hayatımın bulanık görüntülerinden

Daha çok anlamlar yaratmalıyım.

 

İçimdeki sonraki yıllarla

Kavgam var öfkeliyim her yerde

Güneş gibi parlayarak hayat vereceğim kendime

Beni seven herkese..

 

 

Aslan Bağcı

 
Toplam blog
: 28
: 643
Kayıt tarihi
: 16.05.13
 
 

İlk ve ortaokulu Turgutlu orta okulunda okudum. Liseyi Turgutlu Lisesinde tamamladıktan sonra üni..