Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '19

 
Kategori
Deneme
 

Sessizlikteki Gürültü

Sonbahar, kış derken gelen soğuk ve ayaz yalnız insanları daha da ürkütüyor.Yalnızlık, soğuk taşların ve beton yığınlarının arasında tek bırakıyor.Üşürsün, yoksulluk seni kimsesiz ve yalnız bırakmıştır.

Paran olmayabilir. Zaman ve emek herkese eşit verilmiştir.Korkma ve bırakma yalnızlığın sende oluşturduğu onulmaz yaralara aldırma. Beyninin ve çevrenin senden nasıl bir beklentisi varsa bırak onlar onu bekleyedursun.

Sen mutlu ol ama sakın unutma kendin için yap.Y aratan seni en güzel şekilde yarattı.Sen çok değerli bir yapıya sahipsin. Evlerin içinde temiz kal.Hava kararıyor, akşam olur belki. Dün araçlardan geçtim. Tektim okuyamadım yazmadım. Serin bir yel esiyor. Bırakmadım güçlüydüm. Terk edilmiş kendimim yeniden buldum. Aldırma ve üzülme geç kaldım diye. Ya hiç dönemeseydin kendine...

 
Toplam blog
: 4
: 93
Kayıt tarihi
: 06.10.18
 
 

"Hayat kısa, kuşlar uçuyor..." C. Süreya   ..