Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '16

 
Kategori
Şiir
 

Setri avdet

ayrıntılarda boğulduğumdan beridir
denize kıyısız şehirlerde soluklanıyor ağzım
sorgunum
cılız saçlarımda yuvasız kuşlar seğiriyor
çünkü gündür bitiyor 
ürkütülüyor sararıp yapraktan önce 
yollara düşen umutlar
 
iyi heceler 
belki yarına yeni sözler kuramayız
şehirleşemeyiz som karanlıkta
sürerken hayat 
ah ne saltanat
nasıl seviyor insan öylece delice kalmayı 
çiçeğe bakarken
yomuna kanarken 
dolarken argın
 
iyileştirmeye çalıştığım yaramın üzerine geliyor yine kasım
demek baharı değişken açan her şeyin
böğründen açacak yine kızılca haranfil
vebali dolanacak incecik ellerime 
iki yanıma düşecek acım
vurup yanaklarıma avuçlarımı
silkeleyip
tuzla sıvadım dirseklerine kadar
ağnandım
boş gözlerle baktım kapı ağzına
bal çaldım
 
 
 
seslice sus beni
 
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..