Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '12

 
Kategori
Sinema
 

Setup

Setup
 

Rezalet


Film: Setup

Tür: Macera

Puan: 10 Üzerinden 5

Filmi izlerken "aman Allah'ım dedim. Hayranı olduğum Bruce Willis bu mu ?" Ancak sonra bir konuda ona kızmadım. Çünkü adam gelmiş bilmem kaç yaşına hala mı aksiyon yapsın. Kendince karizma yapıp köşesinden para kazanmak isticek tabi. Lakin Bruce abimiz nasıl oldu da bu kadar kötü bir senaryoyu kabul etti onu pek anlamadım.

Filmde yine mantık hezeyanı bi dolu sahne vardı.

1) Büyük mafya babasının sağ kolu silahla oynarken ölüyor

2) Büyük mafya babası sadece bir araba adamla büyük kapışmaya giriyor.

3) E hadi o kapışmaya girecek ortamın müsait olmadığını bile bile niye vurulabileceği hareket yapıyor. O kadar salak bir mafya babasının çoktan vurulmuş olması gerekirdi.

4) Filmdeki profesyonel tetikçi dedikleri adam beyin sınırlarının çok ötesinde bir sahneyle ölüyor. Şöyle ki; masanın altından ateş edilerek öldürülen adama nişan almadan nasıl ateş edilebiliyor ve tek seferde tutturulabiliyor. Hadi bunu yaptın nasıl ölümcül bir yerinden vurdun ?

5) Son olarak hayal kırıklığı dolu bir sahne: Bruce Willis ancak çok amatörlerin karizmatik bulabileceği bir "we can all die here" gibi bi replikle silah çekip karizma yapmaya çalışacak adam mı? Bu kadar bayat bir sahnenin ardından oturup üç saat ağlamak istedim.

Kısacası kurt kocayınca koyunun maskarası olur atasözünün uygulamalı bir gösterimi olan bu filmi sırf Bruce amca için oturup izlemeyin. Ben ettim siz etmeyin.

 
Toplam blog
: 352
: 2915
Kayıt tarihi
: 05.06.10
 
 

Jack Amca, düşünsel dünyasındaki gelişmeleri dışa vurmak niyetiyle başladığı yazı yazma sevdasına..