Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '06

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sev...

Sevmek nedir? Sevgiyi kime sorsan ayrı ayrı cevaplar alırsın. Kimi sevdiği için ölürken, kimi onun için yaşamayı tercih eder, kimi köprüden atlar kimi damdan düşer, kimisi de uzaktan sever bilinmez yürekten sever susar yürek sever...

Sevgi paylaşmaktır bana göre, yaşamaktır alabildiğine onunla, derin derin içine çekerek, onu hazmederek, hissederek...Ne demiş ünlü filozof osho "sevgi sadece dostluk olduğu zaman, hiç sahiplenmeden,kıskanmadan, hiç hakim olma arzusu duymadan, sevgi diğerine özgürlük vermeye başladığı zaman, tam özgürlük, koşulsuz özgürlük, o zaman dostluk olur ve o zaman şehveti sevgiye, sevgiyi dostluğa dönüştürmek zorundadır"...

Dostluk haline ulaştığı an, eve varmışsınızdır... Bence de budur sevgi... Önce dost olmalıyız ve severken cimri davranmamalıyız. Yanlız sevgili değildir sevilecek, aile, kardeş, çocuk, tabiat, hayvan...

Ben birini seviyorum o beni sevmiyor öldüreyim kendimi demek doğru mu? Tabiki hayır. Önemli değil, o seni sevmese ne çıkar, sen onu seviyosun ya işte bu en büyük kahramanlıktır... Ha uzakta ha yakında, ha imkansız ha değil... Hiç önemli değil, sen onu seviyorsun ya önemli olan o...

Ben inanıyorum ki sevgi veren sevgi alır, imkansız dediğiniz şey belki de değildir ve her seven isimsiz birer kahramandır... Bir tutam sevgiyle

 
Toplam blog
: 24
: 1028
Kayıt tarihi
: 20.09.06
 
 

1984 Ankara doğumluyum. Gazi üniversitesi matbaa bölümünde okurken evlendim. Okulu bıraktım, eşimin ..