Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Sev beni, beni sev

Sev beni, beni sev
 

Sev beni, beni sev


Sev beni, beni sev

Gitme gel, gel gitme

Kaçırma gözlerini benden

Benden kaçırma gözlerini

Esirgeme sevgi sözcüklerini

Öğret bana usta bir öğretici gibi

Sevmeyi öğret, bağlanmayı, tutkuyu öğret

Bir tepeden seyret beni 

Nasıl küçüğüm değil mi?

Büyüt beni gözünde 

O da yetmez yüreğinde, gönlünde

Sev beni, beni sev

Gitme gel, gel gitme

Doldur tüm hücrelerimi 

Yandır, kandır, aldır aklımı başımdan

Soldan sağa, yukarıdan aşağıya çöz beni

Dağıt, parçala, atomlarıma ayır

Başkalarına karşı hep beni kayır.

 

Sevgiyle...

 
Toplam blog
: 106
: 1391
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

1976 Adana doğumluyum. Cumhuriyet Üniversitesi İşletmecilik bölümü mezunuyum. Evliyim. Adem Hamza..