Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Sev Beni Sevgili Türkiye

Ben seni seviyorum

Hem de çok

Sevgili ülkem Türkiye

Tek dileğim var senden

Sen de beni sev

Şunu bil ki

Sevgili Ülkem Türkiye

Senin beni sevdiğini gördüğüm an

Sevinçten havalara uçacağım

Mutluluk olup çıkacağım

 

Ülkenin

Ülkesi yaşayanlarını sevmesi

Çok büyük onurdur yaşayana

 

Bak sevgili Ülkem Türkiye

Unutamadığım bir anım var

Senin sevgini yaşadığımla ilgili

Eğe Üniversitesine kayıt yaptırdım

Fakat

Cepte para yok

Artı

Yatacak da yer yok

Dolaşıyorum okulun bahçesinde

Mahallemizden

İbrahim Kırlı adlı ağabeyimiz

Tıp fakültesi öğrencisi

Beni gördü çağırdı yanına

Nerede kaldığımı sordu

Otelde kaldığımı söyledim

Beni

Öğrenci Büromuza gönderdi

 

Önce

Milli Eğitim Bakanlığına burs müracaatı yap

Sonra da yeni yapılmakta olan

Kredi Yurtlar Kurumu yurtlarına yazıl dedi

 

Ben gittim

Söylediklerini yaptım yanına döndüm

 

Şimdi de Söke’ye git yatak yorgan al gel dedi

Yarın Varyantta buluşuruz bir kaç gün bizimle kalırsın

Sonra bir arkadaşınla

Bornova’da ev bulursun dedi

 

Dediğini yaptım abimin

Dediği gibi üç dört gün içinde

Necati Yanık isimli canım arkadaşımla tanıştım

Onun kaldığı evde kalmaya başladım

Üç dört ay sonra yurtlar açıldı yurda gittik

Bu arada bursum çıktı

 

Böylece

Hem paraya hem yatacak yere kavuştum

Daha da önemlisi

İki çok kıymeti insanla dostluk kurdum

Hala daha devam edip duruyor Şükürler olsun

 

Bu anımı asla unutmuyorum

Üç sevgi buldu beni

“İbrahim Ağabey

Necati arkadaşım

Ve Milli Eğitim bakanlığı” sevgisi

Tuttular kollarımdan sevgiyle

Önümü açtılar geleceğe yolcu ettiler

Sağ olsunlar sağlıkla kalsınlar

 

İşte

Bu olay benzeri olay herkese gelsin sarsın diyorum

Sevilelim sevelim

Barış ve kardeşlik yüceliğinde var olalım

 

Yaşadım öğrendim

Devlet insanını gerçek anlamda samimice sevecek

İnsan sevildiğini bilecek devlete saygıyla bağlanacak

 

Bu gerçekte

Ne terör

Ne ekonomik sıkıntı

Ne şu

Ne bu

Olumsuzluklar kalır ortada

 

Sevgiye karşı hiçbir güç ters düşmez

Sev Türkiye’m

Sev  

Sev

En kolay

En zahmetsiz

En masrafsız

Devlet dirilişi budur

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..