Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '08

 
Kategori
Şiir
 

Sev bir kere arkadaş !

Sev bir kere arkadaş !
 

netten.


Durgun sulardan azgın sulara akarım
Sevdim bir kere arkadaş !
Elbette sevdiğim için alemi yakarım
Sen beni nasıl bildin ki anlat bakalım ?
Sevdim bir kere arkadaş !

Durma engel ol sevmemelere
Sevdik bir kere arkadaş !
Çık karşısına göster cümle aleme
Nasıl sevilirmiş ibret olsun lebalebe
Sevdik bir kere arkadaş !

İnşirah dolar yüreklere,
Sevdim bir kere arkadaş !
Yanar da; nâr olur gönüllere,
Sanki nasihat gibi gelir sevenlere.
Ya Allah! Ha gayret kalplere
Sev bir kere arkadaş !

Lebaleb : Halk, kalabalık, herkes.
İnşirah : Huzur


Gökhan Cenker
 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..