Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '13

 
Kategori
Şiir
 

Sev gitsin anasını satim

Sev gitsin anasını satim
 

..............................bi yıldız hep eksik samanyolunda... nerden baksan bi yıldız nicedir eksik.........................................................


beynim vızır vızır.

arı kovanı...

bir kraliçe üç bin aşığı

her biri hesapsız

her biri ölümüne seviyor.

ve bütün vızırtılar

ve nereye dokunsan;

a

ş

k

... zoruma gidiyor…

.

sıfır dört otuz, gece,

ben mi yıkılacam, barmen mi önce?

dağılmışız, şişe şişe açılmışız

hiç birinin dibinde

cevabı bulamamışız…

..

ısıran, sokan, batan

ne varsa var aşkta…

varda;

acıtmaz ki hiçbiri senin kadar…

batan dikeni çıkarıp attın da

kalbini yarıp atamazsın ya!

inadına;

sevmekten başka

ne yapcan

o başka aşk başka!

koy ver gitsin

sev gitsin anasını satim

kazık yediğini bile bile aşktan

sev gitsin ulan!

.

bi kayık lazım, bi yakut, bi de sen

kürek gereksiz bi ayrıntı bu saatte

aşka bırak rotayı, dal denize

götürsün nereye götürürse…

.

sırtım denize emanet, dalmışım gökyüzüne

.

bi yıldız hep eksik samanyolunda

nerden baksan bi yıldız nicedir eksik

sönmüş mü, ölmüş mü, kaymış mı…

yinedaldık takıldık ayrıntıya,

bi yıldız eksik diyorum usta,

ne koyabilirsin ki o acıtan boşluğa

işte ben o eksik yıldızı

votkayla tamamlıyorum kafamda.

yoksa neee içim bu kadar.

.

ne gelirse aşktan gelsin başıma,

ne gelirse…

.

aşkta da takılmayacaksın ayrıntıya

dokunuyor mu saçına

kalbine, ruhuna, parmaklarına

bi derece ısıtıyor mu kanını

karıştıryor mu aklını

yeter işte o kadarı…  

bitti gitti usta;

koy ver gitsin

sev gitsin anasını satim!

öyle kabul et aşkı.

.

bırak acıttığı gibi kalsın be usta.

.

13.04.2013 prosayko

(nereye dokunsan

a

ş

k

zoruma gidiyor…) Bu kısım bloğun en güçlü kalemlerinden değerli üstad sayın Nedim ÜSTÜN'ün "
korsan kıyıda aŞk... şiirinden esinlenmiştir)

.

prosayko 

 
Toplam blog
: 47
: 341
Kayıt tarihi
: 16.11.09
 
 

Affınıza sığınarak sadece "prosayko" olarak bilinmek istiyorum. İnsanlık tarihinin en eski me..