Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '12

     
    Kategori
    İlişkiler
     

    Sev

    Biz, gelişi güzel yaşantımız... Kader diyebilmek susmak, zaman deyip beklemek böyle olmamalı.Bişeyler yapmalı rabbim herşeyi o kadar güzel yaratmış ki...;

    O güzellikleri görmezden gelmemeli insanların kıymetini bilmeli, kim nasılsa onu öyle kabul etmeli yol yakınken sımsıkı sarılmalı hayata ve sevdiklerine.Kim ne söylemiş yada ne yapmış bunlarla yormayın kendinizi. Klasik ama hayat çok ama çok kısa, ölüm her an bizle kapımızda.İçinizden geldiği gibi yaşayın ben öyle yapıyorum. Benim gördüğüm yaşadığım o kadar şey var ki hepsi boğazımda buna rağmen herkesi seviyorum. Yaratandan ötürü yaradılanı seversen hayat dediğin şey o zaman güzel. Elimizden geleni yapmalıyız olmuyo mu? oluruna bırakmak en güzeli . Zorlamamak lazım bazı şeyleri ya kendin yıpranırsın ya başkalarını yıpratırsın. Senden değerli senden kıymetli hiç birşey yok. Kıymetini bil ki kıymet bilsinler.. 

    Kim olursan ol, yeter ki mutlu ol.

     
    Toplam blog
    : 1
    : 144
    Kayıt tarihi
    : 11.04.12
     
     

    Özel bir firmada muhasebecilik yapıyorum. Kitap okumayı seviyorum ayrıca sanatla ilgileniyorum. R..