Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '17

 
Kategori
Aile
 

Sevda Türküleri

Sevda  Türküleri
 

Salih Arıkan


Bir şarkıdır yaşamak insanın yürek sesi susarsa yaşamak ızdırap olur.

Ben de bu gün sevda  türküleri söylemek istiyorum. Arkadaşlar beni bir kızla tanıştırdılar sonu ne olur bilemiyorum.

Şunu çok iyi biliyorum. Ben artık kırk yaşındayım bundan sonra bir evlilik yaparsam bu evlilik ülkü evliliği olur. Evleniyorsun. Bir davası ve sevdası yoksa yemek içmek başka dert olmuyor. Yüreğindeki boşluğu daha çok tüketerek doldurmaya çalışıyor. Evlerinizi eşyayla değil sevgiyle  doldurun.

Cahil oldu mu insan anlaşmak zor. Akşam eve gelirsin konuşacak konusu yok. Ne anlatıyor dedikodu. Ayşe şunu yapmış  Fatma bunu yapmış. Ben olaylarla  değil olgularla ilgilenirim. Bir Çin atasözü derki büyük insanlar fikirleri orta insanlar olayları küçük insanlar kişileri konuşur. Evlendiğim kişi okuryazar olmalı ki akşam eve geldiğimde bir konu müzakere edebilmem gerekir. Söyleyecek sözü olmayanla işim olmaz derdi davası çilesi olmayanla işim olmaz dünya ve içindekilere gönlünü bağlamışlarla hiç işim olmaz.

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..