Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Adem Güngör/FETHİYE KÜLTÜR ETKİNLİKLERİ

http://blog.milliyet.com.tr/ademgungor

03 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Sevda baştan gider mi?

Sevda baştan gider mi?
 

Fethiye


Volkan


Sevda baştan gider mi?

Aşk bu insan seçer mi?

Sevdiğini alamayınca,

Kalpteki volkan söner mi?


Çağırsam sevdiğim gelir mi?

Oda kalpten sever mi?

Dünyaları verseler bana,

Saçının teli eder mi?


Rüyalarda öpsem hisseder mi?

Bu benim kaderim der mi?

Dağları, denizleri aşsam,

Sevdiğim bana gelmiş der mi?


Gözlerindir bu duruma vesile,

Artık gurur yapma beni dinle.

Gel de canım hemen geleyim,

Alıp seni kollarıma sarayım.


Gözlerinden çakınca şimşek,

Sersemledim şaştım kaldım,

Halen başım dönüp duruyor,

Söndür artık içimdeki volkanı.
 
Toplam blog
: 320
: 1741
Kayıt tarihi
: 16.04.09
 
 

Muğla Fethiye doğumluyum. Sanat okulu elektrik bölümü mezunuyum. Tarih ve Kültüre çok önem veriyo..