Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sevda bulmacasına

Sevda bulmacasına
 

Sınırlar vardır hayatta aşılmaz, ulaşılmaz. Zor günler geçirir her insan atlatmak bazılarına kolay gözükse de içinde yaşayan bilir o sıkıntıların kolay kolay atlatılamadığını. 

Bazen bilmediğim anlamadığım şeyler canımı sıkıyor nasıl oluyor diyiceksiniz. Bunu ben bile anlamış değilim. Her yaşın getirdiği bir olgunluk var bunu anladım ben. Yaşıma göre ne kadar olgunlaşmaya çalışsamda bu yaşımda anca bu kadar galiba. 

Tecrübeler insanı olgunlaştırır ve hatalar.. Her insanın kendine göre hataları vardır, o hataları bir daha yapmamak üzere yaşıyan başarılı olur. Nefes almakta saklı her şey aslında. Ona şükretmeli ve bu nefesin nereden geldiğini kim tarafından lütfedildiğini bilirse o zaman hayatın boş bir zaman olmadığını, sorumluluklarını öğrenip farkına varmalı ve ona görede yaşamalı.. 

Sadece basit bir zaman değil hayat doğdum, yaşıyorum ve ölücem değil! Yaşıyorsan ne yapman gerektiğini bilerek yaşa, nefesini paylaş kalbini ve sevdanı paylaş, davanı paylaş ve bu hayat yükünü paylaş sevdiğinle.. Çünkü bu dünya ağır gelir tek bir insana kaldırmak zor olur bu yükü onsuz... Sevginle rahatlat içini yeterince yormuştur zaten bu hayat seni, kaçıcak yer ararsın bazen hani, inan tek huzur bulacağın yer onun yanıdır aslında, belki omzuna yaslayamaz başını belki okşayamaz saçlarını ama gözleri gözlerini okurya tane tane o zaman anlarsın o kalbinde bir tane.. Nefesin gibi muhtaçsındır ona sevdasına, o olmasa ölmessin belki ama yaşadığınında farkında olmazsın o yokken yanında, küçük bir çocuktuk hepimiz önceleri, en azından aşk yakmazdı o zaman kalpleri, o günlere dönesi gelir hep insanın. Hem aşk acıtmaz bu sefer belki, her kalpte çizikler ve yaralar tek bir yar olsada sürse sonsuza kadar, istiyor tabi can kendine canan ama nerede ki sonu gelmeyen bir bahar.. 

Sonbaharda dökülen yapraklar gibi dökülmesin kalbimden sevdalar.. Yalan dünyanın yalan sevdalarına kanmışız bir kere ağyar, fani ile kısa bir gaflet günahkarız belkide.. Sevmek suç mu diyesim var ama korkarım ben olmaz sana bunu nimetleri verene haşa! Hesap sorulmaz... Napalım boynum bükük kıldan ince ağlarım.. Bir yanda deli sevda ahh bir yanda günahkarım.. Değer mi bu kısa ömür için bilmiyorum zaten sürekli kendime bunu soruyorum.. Bilmediğim sorularla yedim kendimi, zaman geçmeden umarım anlarım gerçeği, bana göre gerçek nedir onu bilmem, ama hayırlısı neyse o olsun... 

 
Toplam blog
: 11
: 284
Kayıt tarihi
: 15.08.11
 
 

Yazmak,içimdeki duyguların dışarı yansıması,her insan içindekileri tutar ama bir süre sonra paylaşma..