Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '15

 
Kategori
Şiir
 

Sevda gönül muhabbeti

 
Kimse koyamaz ben gibi yüreğine seni
Geçmişi yad-ı ederim dilerim gelmeni
Şükür olsun yaradanı aşkı var edeni
Sevda gönül muhabbeti yüreğe koy beni
 
Bir gün gelirsen geri sen gönlümde hep yerin
Gelmezsen bir tanem inan hoşça kal sen derim
Karalar bağlarım kader derim de giderim
Sevda gönül muhabbetti yüreğe koy beni
 
Taş yüreğim ağlamaz sen üzemezsin  beni
Gonca güldün ömürüm de solduramam seni
Dikenleri dermeden gül severim neşeni
Sevda gönül muhabbeti yüreğine koy beni
 
Derdine devadır acı sevdim sonbaharı
Küllenmiş duygularıma düştü aşkın narı
Hüzün ekili yıllara bir güneşte yeşer yarı
Sevda gönül muhabbetti yüreğine koy beni
 
Yine hazan topladım ben o sevdadan yana 
Kara bulut sel oldu bak  gözümden kan sana
Yıllardır bağlanmış umut çıkmayan bu cana
Sevda gönül muhabbeti yüreğe koy beni
 
Gülseren Akdaş
 
Toplam blog
: 140
: 595
Kayıt tarihi
: 31.08.10
 
 

18.03.1950 yılında Samsun'un Bafra ilçesinde dünyaya gelmiş. Altı çocuklu bir işçi ailesinin üçün..