Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '08

 
Kategori
Dostluk
 

Sevda ile Msn muhabbeti

Sevda ile Msn muhabbeti
 

Gündüz işler yoğun bu ara, ne bloglara bakabiliyorum, ne gelen maillerime.

Adetim değildir ama akşamları evden bakıyorum bu ara ne var ne yok diye.

Bu gece MB den edindiğim güzel dostlardan biri olan Kundelas-Sevdakılıçaslan ile rastlaştık.

İki anne karşılaşınca önce veletlerden bir saat bahis edilir, zaten Msn'ine koyduğu kelebeğinin yüzüstü yatıp poposunu objektife doğrulttuğu tamda gelin ısırın davetiyesi olan fotoğrafını görüpte, ondan konuşmamak olur mu ?

Bu güzel dostla reelde hiç görüşemedik, çocukları fotoğraflarından sevmek de kesmiyor artık:)

E gelsenize bize ya dedi laf arasında.

O kelebeği de, bu güzel dostu da görmek beni çok mutlu eder tabi ama bu ara Simay yazlığa gidecek, tam dönecek ailece Kemer'e gideceğiz dedim.

Bir de ilk kez görüşeceğiz ya açıkçası evine gidip zahmet vermek istemem, izinler bitince ortada bir yerde buluşuruz dedim :)

O Kartal'da ben Fulya'da ikamet etmekteyiz , dedim ki Kadıköy, Moda'ya falan gideriz, çocuklara da değişiklik olur.

Tamam dedi önce.

Sonra pat! Msn deki kelebeğin fotoğrafı gidiyor bu turtanın fotoğrafı konuyor aniden.

Şeyyy diyor ardından kem küm, ben var ya ahanda bunu yapabiliyorum, sonracıma mercimekli köfte... kimyonlu peynirli börek... çin böreği....

Yemin et... ya Sevda'cım ben gelebilirim de aslında ama şeyy...

Yok ya tamam Dilek'cim öylesine söyledim, sen dersen ki Moda'da buluşalım çocuklar için bir değişiklik falan...

Yav yok tamam canım ne değişikliği olcak:)) bu sıcakta parkta bahçede:) başlarına güneş geçer valla:)

S - : puhahahahahaha...

D - : Ne bie, can evimden vurdun beni banane sana gelcem o dediklerinin hepsinden de istiyorum:)

S - : Oyyy öldürdün beni gülmekten Allah iyiliğini versin.

D - : Yav sende neler soktun aklıma gece vakti, senin iyiliğini versin, ben gideyim bakayım tatlı ne var dolapta offf...

S - : Nasıl tanımışım ben seni ama heheee... gazozla mı kandırsaydım... ben bilmiyo muyum seni evime getirtmeyi hehe...

D - : Valla ya... Ya izinlerde taaa Ağustosun sonunda bitiyor he... Tatile gitmeden önce mi görüşsek ne:)))

Puahahahahahaha.....

Sevda : İyi geceler can kadın

Dilek : İyi geceler güzel kadın

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..