Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '10

 
Kategori
Öykü
 

Sevda Sözleri...

Çalan telefon sesiyle yatağından fırladı... Yarı uykulu gözlerini araladı, etrafına bakındı... Bir an anımsayamadı nerede olduğunu... Bazen oluyordu öyle... Mekan ve şehir değişikliğinde...

Telefon hala çalıyordu... Günün ilk ışıkları perdenin arasından sevinçle içeriye sızmanın mutluluğunu yaşıyordu...

Aceleyle aldı telefonu... Kapağını kaldırdı, az kalsın düşürecekti elinden...

- Alo alo.... Kimsiniz?

''Ben'' dedi... O tok erkek sesiyle...

Günaydın, günaydın bir tanem, canım benim...

Özledim seni, sesini, konuşmalarını... Sen gittin gideli ev çok ıssız, senin yokluğuna alışmak çok zor... Yatağın bomboş... Eve geliyorum, kapıyı uzun uzun çalıyorum ancak açan yok... O senin gülen gözlerinle karşılamalarını özledim... Anahtarımı hiç kullanmıyordum sen buradayken... Hatta bir seferinde sitem etmiştin, neden anahtarınla kapıyı açıp girmiyorsun diye... Ben ise senin kapıyı açman çok hoşuma gidiyor demiştim anımsadın mı?

Eve geliyorum tüm eşyalar sessiz ve de sensiz... Seni çok özlüyorum....

Biliyor musun? Gardenyalar çiçek açtı, sen gider gitmez... O kadar bekledin açmalarını... Sanki seni beklediler... Gittiğin günün ertesi açtılar... Öyle güzel kokuyorlar ki! Hani ne desem; sen söyle hanımeli kokusu gibi... Ya her renginden beraber alıp diktiğimiz galencialar yenilendiler rengarenk...

Mesajlarını silmedim, silemedim, silmem de!

Cemal Süreyya'nın dediği gibi;

Ben seni düşünüyorum seni

Hani tıpkı o ilk günlerdeki gibi

Kalbim diyorum kalbim

Daha dün tezgahtan çıkmış bir su sayacı gibi

Aşkı anılar besliyor düşler kadar

Bu yüzden diyorum ki aşk eskidikçe aşktır

Sevgi eskidikçe sevgidir....

Telefon hala çalıyor, çalıyordu....

Elini yanındaki konsola uzattı, saate göz ucuyla baktı...Telefonu açtı, yanlış numara...

Çevresine göz gezdirdi, kalktı mutfaktan bir bardak su içti...

Hepsi '' Rüyaymış '' dedi....

 
Toplam blog
: 180
: 771
Kayıt tarihi
: 14.08.07
 
 

Emekli matematik öğretmeniyim... Amasya memleketim... Anneyim... ..