Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Sevda

Sevda
 

"Seviyorsan, sevdalın için herşeyini vereceksin"


Sevda nedir bilir misin?

İki sözcüklü;

“ Seni Seviyorum” demek mi?

Hayır, be dostum.

Sevdayı bir de benden dinle;

Gözlerinde gülücükler olduğunda,

Damarlarım gevşer.

Dudakları bükülsün gün boyu,

Yüreğim, gerilir, onun yüreği gibi,

Tıpkı bir ayna misali.

Ölümüne baş koymalı bu sevdaya,

“ Seni Seviyorum “ demekle olmuyor,

Be dostum…

Sevda için iliklerini vereceksin,

Saçlarının siyahlığını,

Gözlerinin uykusuzluğunu,

Ellerinin emeğini,

Bacaklarının dermansızlığını,

Yüreğinin atışını,

Sinirlerinin hâkimliliğini,

Beyninin gülümseyen düşüncesini,

Yani tüm sabrını,

Alan elden, veren el en hayırlısı gibi,

Bunları yapamıyorsan,

Be dostum,

Sen hiç sevmemişsin…

Ertuğrul ERDOĞAN

Temmuz 2002- Bursa

 
Toplam blog
: 300
: 466
Kayıt tarihi
: 06.05.08
 
 

Ertuğrul Erdoğan, 1958 yılının sonbaharında Ankara'da doğdu. 1968 -1980 yılları arasında babasını..