Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '10

 
Kategori
Deneme
 

Sevda

Bırak sözcüklerin, kelimelerin, cümlelerin kafası karışsın. Her kelimede aklıma geliyorsun. Aklıma geldikçe kelimeler gibi kafamda karışıyor. İçinde sen olan cümleler kurmaya başladım. Her cümleye başladığımda dilim sürtmeye başlıyor. Dilimi kelepçelesen yüreğimi, kalbimi nasıl kelepçeleyeceksin? Aşk sessiz, sevgi dilsizdir nazarımda sen olmadan.

Ağlamak için illa acı çekmek, düşmek, yaralanmak yetmiyor. Kalbimin ağlaması sessiz ve derinden oluyor sen yoksun, uzaklardasın diye. Bir yürek sana bakar sevdalı sevdalı, ağlar için için ama sen arkanı dönüp gidersin. Giderken dönüp bakmazsın bir kere olsun. Sorgularım kendimi ben ne yaptım diye? Sevdim, sevdalandım derim kendi kendime. Eeee sonra? Sonrası yok. benim sana sevdalandığımla kalırım. Gözlerimden yaş gelmese de kalbim içine akıtır gözyaşlarını. Tek sevdaya gele attım durdum, tavlada tek kapıya gele atar gibi. Sigaramın dumanına sensizliğin ve yalnızlığın kokusu sinmiş. Yaşamak neye yarıyor sen olmayınca, sevdan olmayınca. Ulaşılmayan yıldızlara beraber ulaşabilirdik. Yıldızlarla beraber dans eder, onlarla beraber parlardık. Sevdanın efkarı vuruyor perdelere. Bu gecede efkar var. Sevdamın hayali vuruyor ay ışığıyla perdelerime. Avizelerde hüzün var eskisi gibi güçlü, kuvvetli yanmıyor kalbimdeki sevdanın gücü kadar. Ateş yakmıyor sevdanın ateşinin yaktığı kadar. Üşüyor yüreğimin derinlerindeki sevda çiçeği.

Kalbimin hard disk i sadece senle dolu. Sadece senin sevdanı barındırıyor. Restart atmak istesem de silinmiyor. Çünkü ben onu Sevdanın kalemiyle yazdım. Çünkü ben seni silinmeyecek şekilde sevdim. Kaybolmak istedim ay ışığında sen beni istemediğin için. Unutmak için ama nafile. Çünkü ben sevdanın oturduğu sokakta oturuyordum. Her şey seninle güzeldi…..

 
Toplam blog
: 37
: 433
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Anadolu Üniversitesi İşletme Bölümü mezunuyum.  2006 yılından itibaren memur olarak görev yapmakt..