Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Sevdalılar kalbimde antika bir sevda var!

Sevdalılar kalbimde antika bir sevda var!
 

Alıntı


Sevdalar gördüm allı boyalı,

Altı kırk yerinden yamalı.

Kıyı köşede kimliksiz flörtler,

Vakit geçirmeye, eğlencelik çerezler.

Diğer yanda yamalı, uzatmalı


Sevdalar gördüm, cüzdan yıpratır.

Maddeden geçer olur gönül, hatır.

Bazı sevdalarsa şık bir bayramlık,

Dosta düşmana karşı havalık.

Tak koluna tazeyi; Hey! Babalık..


Sevdalar gördüm kokuşmuş, vıcık vıcık

En tatlı küfürü, yakası açılmadık.

Sevdalar var hır gür kavga,

Bir öpücük, bin türlü şamata.


Sevdalılar tatlım, cicim, hayatım

Bu gece de nereye takılsak canım?

Neticesi üç gün sürmez bıktım

Ayy!.. Bunda da aradığımı bulamadım.


Yeni çıkmıştı fırından biz evleniyoruz

Şartlı refleks paraları kapıyoruz

Ismarlama aşk olmazsa da sonunda

Aman ne çıkar reyting yapıyoruz.


Şimdi de sanal denen dünyadayız

Nicklenmişiz ne olur? Avlayıp, tavlanmaktayız.

Kendimizi kandırmak tek meziyet,

Yalancı dünyalara yol almaktayız.


Sevdalar gördüm dedim ya!

Onlar sevdaysa, bizimkisi ne ola?

Sorsak hani cevap da hazır

Derler: “Sizin ki müzelik, antika”

Olsun be canım, tarihi eserin değeri başka.

Kaan Kartal

Aşağıdaki Linki dinlemenizi öneririm

http://tr.truveo.com/Yank%C4%B1lar-ilhan-irem/id/435858637

 
Toplam blog
: 70
: 731
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1973 İstanbul doğumluyum. Lise mezunuyum. Evliyim. Bir reklam ajansında çalışmaktayım. Laf o..