Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '08

 
Kategori
Mizah
 

Sevdalıyım diyete

Sevdalıyım diyete
 

Bak yine gülüyorum ağlanacak halime. Bu durumda da mizah yapıyorum ya e ne diyeyim ki ben bana.

Az önce yine kavga ettim bizim baskülle. Bildiğiniz baskül. Beş haftadır kendimi parçalıyorum ancak beş kilo vermişim. Yok arkadaş almayacaksın öyle eve 200 gr. hassasiyetli dijital baskül falan. Vallahi çok vicdansız oluyorlar. Hadi dedim yaş ilerliyor biraz dikkat edelim. Boğazımıza düğüm atalım ve yediklerimize sayalım. Sanırım düğümü biraz küçük attım. Giden yine gidiyor anlayacağınız. Ben hayatta her şey olurum da zayıf olamam.

Ancak yaş genç. Yarın bir gün tansiyon, kolestrol, kalp üçlü bir koalisyon kurupta, biri boğazıma bıçağı, diğeri sırtıma silahı dayayıp hadi ye de görelim. Seni süründürmeyen ne olsun derlerse ve bir ıslıkla, böbreği, safra kesesini karaciğeri falan da yanlarına çağırıp, ''Hiçbiriniz çalışmayacaksınız. Bunca yıldır çalıştınız da ne oldu? Çektiklerimiz yeter, '' derlerse nicedir halim o zaman.

Düşününce vallahi korku filmleri yanında halt etmiş. E bi düşünün... Önce böbrek duruyor. Kalbe sesleniyor. ''Tamam abi ben durdum. Siz devam edinderken beni diyalize atıyorlar. Düşmanım düşmesin oralara. Korkunç! ama ben hak etmiş olacağım. Sonra mide bağırıyor.'' yav bu hatunun böbrekleri çalışmıyor. Yinede acılı ekşili affetmiyor. Aaaa... pes vallahi. Bak bak bak şimdi de dondurma yiyor. Ee yuhh! bacım ya. Ayıp ediyon valla.mide benim adım mideee... 4 harfi 2 heceli hani hatırladın mı? Derken sıra gelir karaciğere. Yağlanmış garibim yine de bunca sene sesi çıkmadı. Ama artık o da dayanamadı. Seleniyor başkna. Yani kalbime.''Abiii! ben arada insülin vanasını kapıyorum. Haberin olsun. ''Kalp cevap verir.'' Tamam anlaşıldı.Olum çokta kapatma. Bak böbrek zaten durdu. Öyle hemen öldürmiycez. Biraz sürünsün.Acımak yok. Anlaşıldımı?Tekrarlayın bakalım.'' YAŞASIN İNTİKAM'' ''YAŞASIN İNTİKAM'' Tamam susun oturun yerinize.
Kalbim son çırpınışlarını yaparken içinden de sinsice düşünecek.''Yav aslında biraz da bu hatunun hayatla bağlarını koparabilsek ne iyi olurdu. Hayatı bu kadar sevmesi, umut dolu olması bizim işimizi zorlaştırıyor. Neyse nasılsa bu aralar üre yükselir. O zaman başlar halüsinasyonlar görmeye. Sen bize çooookkk halüsinasyonlar yaşattın. Yedin pasta, börek, çörekleri. İçli köfteleri, kuyruk yağlı dolmaları, mumbarları. Soracam ben sana.

Heyy! safra kesesi duyuyormusun beni? ''Buyur abii'' Sende dur hemen. Bak sinirlendim gene. Emrin olur abi. TAK safra kesesi de devredışı. Günler böyle geçerken son darbe de akciğerden gelir. ''Ben hepinizden fazla öfkeliyim ona''der. ''Bana çok kötü davrandı. Nikotin doluyum. Hareket edemez oldum.''evet evet'' der. Damarlar.''taş olduk valla.''Kalp''dur ciğerim. Bekle sıranı.geç kasaya fiş al.''Akciğer ne fişi , ne sırası abii? bankamı burası. ''Yav anlasana.sırayla bitirecez işimizi.Şu an karaciğer emeklilik işlemlerini tamamlıyor.'' ''Abi ben de bekleyecek hal mi kaldı?ben öne geçsem.evde çocuklar bekliyor falan desek? Kalp sinirlenir.Sen benim sabrımımı sınıyorsun.Geç sıraya dedim. Basarım şimdi osmanlı tokadını... Çocuklarmış. Ne çocuğu koçum hastamısın sen?Ayyy.. bana bişiler oluyor. Fena oluyorum. Ritm tutturamıyorum.Karaciğer, safra kesesi, böbrekler heyyy duymuyor musunuz beni koşun, kurtarın beni!! Organlardan cevap gelir. ''AMA ABİİ BİZ ARTIK ÇALIŞMIYORUZ Kİ''

Hepinize sağlıklı günler dilerim ya da diğer bir deyişle kalın sağlıcakla...

 
Toplam blog
: 14
: 1345
Kayıt tarihi
: 08.11.07
 
 

Sıdıka ben. Her zorluğuna rağmen hayatı, ağlamayı bilmeme rağmen gülmeyi, unutmamama rağmen kin t..