Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '06

 
Kategori
İlişkiler
 

Sevdam ağlıyor!

Sevdam ağlıyor!
 

Uzun geceler ve sonsuz bildiklerim yanı başımda. Kimbilir kaç kez evirip çevirdiğim hayatım, belki de tam alt üst olmuş da şu anda... Neresi üst bulamadım bir türlü. Yerleştirmedim, tam yeri neresiyse... Bulamadım....

Bir boş çerçeve şimdi. Yanı, yönü belirsiz. İçi boşalmış, izleri bile kalmamış...

Gelmiş, geçmiş... Ne varsa; ben uğraşırken yönü bulmaya... Gitmiş ben görmemişim; hem de yanımdan geçmiş, bana el sallaya sallaya.

Hayat mı, sevdalar mı geçen; onu bile farkedemeden; gün, dün olmuş...

Yarınlar bir yorgun tebessüm bile değil artık yüzümde; donmuş kalmış. Isıtmak çözer mi, buzdan kalıplar belki de ben olmuş...

Şiirler, şarkılar ve tüm anlamlar artık sadece kelimeler, önümden biri dizi geçişte... Ahenkli ve tek düze... Sıradan ve öylesine.

Ben mi gittim, sevda mı terketti beni; bu kadar zaman geçip te, bu kadar haince...

Ben mi vurdum, sevda mı vurdu beni ; kimdi tetikte eli olan, kimdi namlunun ucunda?

Uyku hali de değil bu, tam bir yoksaymak zamanı geleni, gideni ve her şeyi... Yok saymak ve salıvermek belki de hem kendini, hem sevdayı... Belki de anlamsız gelen bu koskaca hayatı!

Yok ederken bile, umursamadan ve gözyaşı dökmeden ; öylesine kabulleniş...

Aslında bir ağlayan var, bir gözyaşı seli beni de gelip boğan...

Ben değil bu ağlayan, sevdam ağlıyor!

Ferdi için:

http://biryardimeli.bz.tc

 
Toplam blog
: 240
: 1628
Kayıt tarihi
: 18.08.06
 
 

Zamandan şikayet ederken, ne kadar hızlı aktığını fark edemeden geçmiş yıllar. Kırklı yıllar, kır..