Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Sevdamıza dünü kattık

Sevdamıza dünü kattık
 

(alıntı)


Sen

Bana yaz fırtınası,

Ben

Sana kış sıcağı…

Mevsimsiz sevdaya yakalandık...

Soluksuz kaldık!

Sen

Bana soru işareti,

Ben

Sana iki nokta üst üste…

Noktasız virgülsüz yaşadık,

Bizdik,

Deliydik…

Ne boranlarda dağıldık,

Ne gereklilik kipine inandık…

Olmaz sevdaydık,

İnadına çoğaldık!

Sen

Bana bu gün,

Ben

Sana yarındım…

Şaşırdık…

Sevdamıza dünü kattık

Ağır geldi taşıyamadık!

Kaldır at bunları bir yana,

Bak

Hayatın imlasına takıldık!

Cümlelerimiz yitti,

Yarım kaldık,

Bu şiiri bile tamamlayamadık!

(Ankara)

 
Toplam blog
: 121
: 745
Kayıt tarihi
: 07.11.08
 
 

1958 Balıkesir doğumluyum. Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Kütüphanecilik Bölümü mezunu..