Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '15

 
Kategori
Şiir
 

Sevdan ile,

Sevdan ile,
 

Ben üşürken zemheri soğuğunda kalmış gibi

Gel ey güzelim sevdan ile ılık ılık ısıt beni

Ben dokunuşa hasret kalmış yaşıyor iken, öksüz gibi

Gel ey güzelim sevdanın o tatlı dokunuşu ile tenime dokun benim

 

Kalbim sevgisiz uçurumlarda feryat ederken

Gel o hisseden sevdan ile duy beni

Sevdanın gülümseyen eli ile çıkar uçurumlardan beni

Gel ey güzelim sevdanın o tatlı dokunuşu ile tenime dokun benim

 

Ömrümde gönül ağacım sararmış, hazan rüzgârları eserken

Sevdanın yaz mevsimi ile gönlüme doğ

Sevdan ile güzelim bahar çiçeklerini gönlümde açtır

Gel ey güzelim sevdanın o tatlı dokunuşu ile tenime dokun benim

 

Ahlarım beni geceleri uykusuz bırakırken

Sevdanla sabah güneşi gibi doğ gönlüme ben çıldırırken

Gamzendeki sevda ile gülüş ile öp beni karanlıklarda kaybolmadan

Gel ey güzelim sevdanın o tatlı dokunuşu ile tenime dokun benim

 

Dönüşü olmayan yollarda ben kaybolurken

Dermansız olmayan sevdama umut şefkat arar iken

Umut dolu şefkatli bakışınla bana umut ol ben yok olup gitmeden

Gel ey güzelim sevdanın o tatlı dokunuşu ile tenime dokun benim

 

Kul Mehmet’im gönlüm gözyaşları ile ağlar iken

Gel ey güzelim çıkar yüreğime batan sevgisiz dikenini lütfen

Ben kayarken sıratta iman ile sevdan ile elimden tut düşerken

Gel ey güzelim sevdanın o tatlı dokunuşu ile tenime dokun benim

Mehmet Aluç

 

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..