Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

03 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

Sevdan yürekte

Gidişin var ya! Bir el vermeden
Benim kendimde, sevdan yürekte
Hangi gönülde, sen bilemedin
Benim kendimde, sevdan yürekte

Gözler kapalı, seni düşlerken
Ben düşlerimde, kanat çırparken
Baharda sevda, gökte uçarken
Sevda ateşi, yürek yakarken

Kokular saçan, gül esintisi
Aşklar çağlayan, kuş melodisi
Gönülden gelen, yürek sevgisi
Aradım hep ben, hayal perisi

Sen biliyorsun, hep nefesimde
Hiç olamamış, bitmez sevdamda
Gülen gözlerin, senin bedeninde
Sevda yarası, benim yüreğimde

Açmış kanıyor, sensizliğine
Kara gecenin, sessizliğine
Şafak vaktinin, al gizemine
Dalıp bakıyor, yaz güneşine

Cebirin Defteri; 03, Eylül, 2010 ; Altıntaş

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..