Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '14

 
Kategori
Şiir
 

Sevdanın ninnisini arayan bir serseri

Sevdanın ninnisini arayan bir serseri
 

O bakışlarındaki anlam
Endamında ki süzülüş
Adımlarındaki karalılık cümbüş
Avuçlarındaki ümitlerin kokusu
Yüreğindeki sevginin gülüşü
Karşıdan bakınca benim için sandığım tüm bu duygular
Hisler bir anda yabancı oldu
Ya hislerim köreldi
Ya da kalbimde gözlerimde bozukluk var
Ben iyi göremiyorum hissedemiyorum
Ya da sen çok güzel rol yapan bir başrol oyuncususun
Rolünün hakkını veren
Anında hislerini gösteren ve anında saklayan
Bense boş ver
Aradığını buldu sanan
Ama bulamayan bir serseri sana bakarak kanan
Bekleyişleri kaybolan
Yitik sokakların duvarlarında umutları yaralı bir serseri
Avuturken yalanlarında kaybolan
Dudaklarında dökülen mısraların azizliğine uğrayarak bakan
Sevdanın ninnisini arayan bir serseri


Mehmet Aluç
 

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..