Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Sevdaya sevdalı adam

Sevdaya sevdalı adam
 

sevda, sevdalı, deniz


Sonunda savurdum rüzgarlara
bulamadığım dostluktan geriye kalanları
oltama takılan yüreğini aldım avuçlarım arasına
dayanamadım can çekişen çırpınışlarına
bıraktım onu açık denizlere
kısa bir sersemlikten sonra
yüzecekti kuşkusuz.
Kızdım haykırdım küfrettim.
Ama bir damla göz yaşı dökmedim.
Biliyordum gün gibi açıktı ve ortadaydı.
Daha görünebiliri aradım.
Aradım olmuyor.
Görünemiyor.
Görünen ise sadece çirkinlik duvarı
duvar çirkinse benimde çirkin olmam gerekmiyor.
Beynimdeki kara düşünceleri
yüreğimdeki sızıyı harman ettim.
Ve attım en uzak köşeye
bulamasınlar bulunamasın diye
ah demek vardı ya
off hiç birisi acıları hafifletmiyor.
Acıları bile tadında bırakmak gerekir.
onun için çek git
be sevdaya sevdalı adam...
 
Toplam blog
: 26
: 349
Kayıt tarihi
: 19.03.10
 
 

 Her tür sanatın izleyicisiyimdir. Özel ilgi alanım içerisinde edebiyat önemli bir yer tutmaktadı..