Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '14

 
Kategori
Şiir
 

Sevdiceğim beyaz kelebeğim

Sevdiceğim beyaz kelebeğim
 

Neredesin can-ı gönlüm


Sendin aslında

Benim cennetim diyordun ya

Benim ziynetim diyordun  ya

Benim ruhuma dokunan bestem diyordun ya

Duamıza sevgimizi ekliyorduk ya

Yüzümde açan nur çiçeğimsin diyordun ya

En çok ihtiyacım olan sensin diyordun ya

Sevgimin en güzeli diyordun ya

Sen ne kadar güzel bir sevgilisin diyordun ya

Öyle bir düşsün diyordun ya

Birlikte bestelediğimiz bir deryaydın ya

Ben senim, sen idim, sen oldum

Ve …

Sen benim dua etmeme sebep olandın.

Yüzümde çiçek açan bir nefestin

İhtiyacım olan şey sevgindi koşulsuzca

Aradığımı bulduğum anımdı

Tüm kelimelerin göze alabildiğimdin

Aklımda bütün sözleri yeniden aydınlatacak kadar “anlamlı” bir  sonsuzluktun

Titrek bir ruh derin bir özümdüm

Öyle susadım ki yüzüne yokluğunda...

Neredesin can-ı gönlüm?

Neredesin can-ı narım?

Neredesin?

Sen söyle ben bilinmezim

Bu yürek senin alevinle küle dönerken,

Sen yalnızlığın eşiğinde alevleri  içen o yerde misin?

Ben kendimi beyaz bir kelebeğe benzetirdim ya

Senin aklına uçmak için

Senli düşlere uzanmak için

Üşüyor kelebeğim gelmeyecek misin sevdiceğim?

 

 

 

//HACER TEKE//

 

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..