Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '11

 
Kategori
Blog
 

Sevdiğim blog yazarları(1) Esin Nefes

Sevdiğim blog yazarları(1) Esin Nefes
 

Hani bir yaz akşamı, şöyle sakin bir sahil kasabası ama mutlaka Ege'de olmalı. Güneş batmak üzere denizden gelen o eşsiz koku... Aylardan Eylül olmalı. Bir kadın geziyor kumsalda ince, uzun boylu, dalgalı kumral saçları omzuna dökülmüş, üzerinde etekleri ayaklarına dolanan beyaz bir elbise sırtında ince hırkası... 

Sevgili arkadaşım Esin'le yüz yüze gelme fırsatımız olmadı hiç ama nedense kendisine dair kafamda böyle bir resim var, Sanırım bu ince bir duyarlılıkla kaleme aldığı yazıları yüzünden. Onu okurken başka bir yerde hissediyorum kendimi kalabalık ve kargaşadan uzakta her şeyden elini eteğini çekmiş birinin huzuru bir de tabi ki kelimelerden sızan o eşsiz hüznün tınıları 

Şimdilerde tatilde olduğu için bol bol yazıp bize esin katmaya devam ediyor, favorim Frijit Ruhlar Gezegeni adlı yazı dizisi, ben sevgili arkadaşıma bu diziyi devam ettirmesini hatta kitaplaştırmasını öneriyorum kendi ruhunun derinliğini kadınsı bakış açıısıyla birleştirip bambaşka bir dünyadan ne kadar güzel kaleme almış. 

Esin Nefes 

Söylemek istediğim daha çok şey var kelimelerimin yetmediği yerde onun bir şiirinden yardım istiyorum 

Bazen ne yapsan  

Damarda durmaz tersine doğru akar kan  

Anlamıyor musun kalamam  

Yorgunum sırtımda kendimi taşımaktan  

Sevgili Esin Nefes, iyi ki varsın 

 
Toplam blog
: 61
: 1429
Kayıt tarihi
: 30.03.11
 
 

Buraya  cancanlı şeyler yazmayı çok isterdim ama ortalama bir memur maaşıyla geçinen evli ve çocu..